EAREBEL

HISTORIA MARKI

INNOWACYJNY PRODUKT. EAREBEL jest produktem, który daje użytkownikowi całkowicie nowe, swobodne wrażenie słuchania muzyki w czasie aktywności, przebywania na zewnątrz czy uprawiania sportów. EAREBEL wraz z Mum Pia, opracował na początku ręcznie dziane czapki, bezpośrednio zintegrowane ze słuchawkami. Na tej podstawie rozwinięto markę EAREBEL do aktualnego stanu. EAREBEL to nie tylko czapki czy opaski ze zintegrowanymi słuchawkami – EAREBEL jest marką w samym środku trzech największych trendów współczesnego społeczeństwa: sportu, muzyki i stylu życia.’

 

MISJA

RADYKALNY KOMFORT DŹWIĘKU. Ani słuchawki douszne, ani nauszne konstrukcje z dużymi słuchawkami nie są w pełni pasujące i wygodne do sportów czy innej aktywności.

 

earebel słuchawki douszne
earebel słuchawki nauszne

 

Problemy z innymi słuchawkami:
– Niewygodne w użytkowaniu
– Słabe dopasowania z zsuwanie lub wysuwanie się w czasie intensywnych ruchów w czasie sportów
– Duże naciski na ucho lub w uchu
– Brak słyszenia dźwięków z zewnątrz

Misją EAREBEL jest zapewnienie radości ze słuchania muzyki w każdym wieku i spowodowanie, że słuchania muzyki jest bardziej praktyczne i naturalne dla każdego kto prowadzi aktywny styl życia. EAREBEL z powodzeniem opracował wysokiej jakości alternatywę dla normalnych słuchawek. System EAREBEL łączy w sobie komfort noszenia bez uciskania z pełnym dźwiękiem z głębokimi basami. Dźwięki z otoczenia są wciąż słyszalne przy normalnej głośności. Bądź gotowy na zmianę. Bądź gotowy na Radykalny Komfort Dźwięku.

 

GRUPA DOCELOWA?

KAŻDY! EAREBEL nie skupia się na jednej grupie docelowej. Przez zróżnicowane strategie marketingowe i opracowanie dużej ilości kombinacji produktów, EAREBEL adresuje je do wszystkich grup wiekowych które kochają muzykę i aktywny styl życia. Nigdy nie wyglądało to lepiej.

 

SPORTOWCY: atleci, ćwiczących w salach treningowych czy siłowniach, biegacze, piechurzy, spacerowicze, uprawiający Nordic Walking, jogę, rowerzyści, skaterzy, free rowerzyści, narciarze alpejscy, biegowi czy ski-touring, snowboardziści itp.

LIFESTYLE: szukający nowości i stylowych produktów, miłośnicy dobrej muzyki, chcący się wyróżniać, podążający za modą, dbający o środowisko i szukający produktów z najlepszych materiałów, szukający specjalnych i wyjątkowych prezentów.

Odwiedź stronę producenta

Katalogi produktów